Hoograven Nieuws

Hoograven traptechniek met vakantie!

Wij wensen iedereen een hele fijne en vooral zonnige bouwvak vakantie toe. Lees meer...

VCA Audit voor Buitendienst & Productie

Hoograven Traptechniek heeft 12 juli een VCA audit goed doorstaan. Lees meer...

Hoograven is er om jongeren het vak bij te brengen en opent haar deuren

Informeer naar stage plaatsen binnen Hoograven Traptechniek.

Imagocampagne timmerindustrie

In het kader van het Sectorplan Timmerindustrie wordt voor Nederlandse timmerfabrieken een omvangrijke instroom- en imagobevorderingscampagne ontwikkeld. Met als slogan 'Hout dat werkt' in combinatie met de belofte 'Ik ga het helemaal maken'. 

Er komen tv- en radiospots, billboards, abri's, banners, brochures, een speciaal magazine, een website en een online portal.

De campagne dient meerdere doelen. Enerzijds informeren, anderzijds het veranderen van denken en doen; er waait niet voor niets een nieuwe wind door de sector, die moet duidelijk en helder gecommuniceerd worden. De nieuwe campagne wil het imago van het timmerbedrijfsleven op alle fronten versterken en daarmee de instroom (van jongeren) bevorderen.

| archief bekijken
Beluister de Hoograven radiospot



Bouw Connect - Hoograven Trappen

Bestekservice Vraag een offerte aan Neem contact op